czwartek, 12 stycznia 2017

🔝20 lvl i nowy klub✌

Hej kochani!
Ostatnio dużo się u mnie dzieje... Przygotowania do balu gimnazjalnego, próbne testy, ale najważniejsze, że zbliżają się przynajmniej dla mnie ferie! Bardzo się cieszę na te dwa tygodnie spokoju!
Wczoraj udało mi się nareszcie wbić 20 lvl! Niestety nie skończyłam zadań z Madison, ale te  u Jamesa wystarczyły do upragnionej dwudziestki !
Zdjęcie z historycznego momentu.

A teraz kolejna informacja. Dołączyłam do nowego klubu Royal Hunters Club (wł. Sally Oakblanket)
W sumie nie wydarzyło się nic więcej ciekawego o czym mogłabym wam napisać.
Więc życzę wam miłego popołudnia.
pozdrawiam, Alex

6 komentarzy :

  1. No, doczekałaś się, gratuluję :)
    *Abba

    OdpowiedzUsuń
  2. Och :( , Ty jeszcze nawet nie skończyłaś zadań z Madison i już masz 20 lvl, a ja już wgl nie mam zadań i dalej połowa 19 :(
    Gratki <3 :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie martw się, też się w końcu doczekasz 20 poziomu :) a połowa 19 to naprawdę całkiem ładnie !
      pozdrawiam, Alex

      Usuń
  3. OOOO!
    Którego masz bal gimnazjalny? masz już sukienke? Buty? Jaki fryz? Plis opisz, szukam inspiracji xDD W sensie zastanawiam się nad warkoczem lub kłosem na bal... myślisz, że pasuje? Ba wielki i gruby warkocz to coś po czym wszyscy mnie poznają, ale nwm, czy nie lepiej by było zrobić takie fale jak mają nastolatki na amerykańskich filmach... hm... W sumie chyba do polo zrobie fale, a później zrobie se warkocza... A ty???
    Gratuluje 20 poziomu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bal miałam w tę sobotę (14.01.17). Sukienkę miałam już kupioną; koronkowa, bordowa, rozkloszowana. Buty czarne na słupku ( bo dyrcia zabroniła szpilki), za złotymi wstawkami. Fryzury to właściwie nie miałam. Postawiłam na naturalne fale z warkoczy ( które po godzinie tańca wyglądały jak po przejechaniu prostownicą xD takie mam włosy). Włosy miałam rozpuszczone, a kiedy było mi bardzo gorąca w czasie tańca to zawiązywałam w wysokiego kucyka.
      Myślę, że kłos będzie naprawdę niezły na tę okazję... Możesz też kombinować z kłosem i wypuszczeniem kilku pasm przy twarzy i pofalowaniu tylko ich. Ja całkiem rozpuszczonych włosów nie polecam, bo przeszkadzały w tańcu i było mi od nich dość gorąco.
      Mam nadzieję, że choć trochę Cię zainspirowałam :) i życzę udanego balu !
      pozdrawiam, Alex

      Usuń
    2. O.o Nie pozwalają wam szpilek? Hm... Ja całkowicie nie umiem chodzić, a nasza wspaniała nauczycielka każe nam je zakładać do poloneza xDD
      Mus to mus...
      Musiałaś wyglądać bosko :D

      Usuń