poniedzia艂ek, 9 stycznia 2017

馃敐Postanowienia noworoczne馃摑

Witajcie kochani!
W dzisiejszym po艣cie chcia艂abym przedstawi膰 wam moje postanowienia noworoczne zwi膮zane z gr膮 i blogiem. Nie przed艂u偶aj膮c, oto moje cele na 2017 rok!

1. Zdoby膰 100 obserwator贸w na blogu! W poprzednim roku 2016 moim postanowieniem by艂o zdobycie 50 obserwator贸w i uda艂o mi si臋 osi膮gn膮膰 sw贸j cel! Jestem z tego bardzo dumna. W tym roku r贸wnie偶 mam bardzo ambitne plany!

2. Kupi膰 nowego laptopa. To chyba najbardziej istotne postanowienie. M贸j obecny laptop ma ju偶 ponad sze艣膰 lat i uniemo偶liwia mi praktycznie mi gr臋 oraz prac臋 nad blogiem... Gdyby nie fakt, 偶e Star Stable strasznie mi laguje, na pewno nie chcia艂abym zmienia膰 mojego sprz臋tu, bo cho膰 mo偶e to mo偶e g艂upio zabrzmie膰, przywi膮za艂am si臋 do niego i s艂u偶y艂 mi bardzo dobrze przez te sze艣膰 ostatnich lat...
Mam nadziej臋, 偶e uda mi si臋 zrealizowa膰 to postanowienie jak najszybciej, bo od pami臋tnej aktualizacji urodzinowej, w kt贸rej SSO przesz艂o na OpenGL m贸j laptop oszala艂 i nie gram prawie wcale. St膮d te偶 mam mn贸stwo niewytrenowanych koni馃槨

3. Kupi膰 nowe konie. Oto ma艣ci koni kt贸re s膮 ju偶 w grze i chcia艂abym je posiada膰. (Kola偶 jest jeszcze w poprzednich postanowie艅 noworocznych馃槀)

4. Chcia艂abym popracowa膰 nad blogiem i jego przejrzysto艣ci膮, aby by艂 dla was miejscem w kt贸rym mo偶ecie szybko zaczerpn膮膰 wa偶ne informacje na temat gry.

5. Kiedy b臋d臋 ju偶 posiada艂a nowego laptopa, chcia艂abym zorganizowa膰 rajd dla obserwator贸w mojego bloga!

6. Kolejnym postanowieniem jest zadbanie o konto; wytrenowanie wszystkich koni i zrobienie reputacji.

To ju偶 wszystkie moje postanowienia na rok 2017.
W tym po艣cie chcia艂abym wam r贸wnie偶 bardzo podzi臋kowa膰, poniewa偶 doszli艣my do 30 tysi臋cy wy艣wietle艅 bloga !!!
Dzi臋kuj臋 wam, 偶e jeste艣cie ze mn膮 i mam nadziej臋, 偶e rok 2017 b臋dzie dla was pomy艣lny!
pozdrawiam, Alex

Brak komentarzy :

Prze艣lij komentarz