pi膮tek, 3 lutego 2017

馃悗Nowe konie馃悗

Witajcie kochani!
Nareszcie pi膮tek ! Niekt贸rzy z was maj膮 za pewne ferie, ale ja w tym tygodniu mia艂am ju偶 szko艂臋. Nie powiem, 偶e jako艣 specjalnie mi to przeszkadza艂o bo wystarczaj膮co wypocz臋艂am w ferie.
Ale wracaj膮c do tematu posta! Dzi艣 chcia艂abym wam przedstawi膰 kilku nowych cz艂onk贸w mojej ko艅skiej rodziny! Moje stadko si臋 coraz bardziej powi臋ksza! Mam ju偶 53 konie !
A oto moje nowe nabytki!

1. Bluecrush to  nowy Dziki Ko艅 Jorveski. Spodoba艂 mi si臋 ze wzgl臋du na jego pi臋kne niebieskie akcenty.

2. Midnightdreamer to kolejny Dziki Ko艅 Jorveski. Jego ma艣膰 jest moim zdaniem cudowna zar贸wno w mie艣cie jak i na odludziu!

3. Autumnmagic to Selle Francais. Kupi艂am j膮 ju偶 kilka dni wcze艣niej, ale z powodu braku czasu, poznajecie j膮 dopiero dzi艣.

4. Emeraldjumper to m贸j odchowany 藕rebaczek! Jest on oczywi艣cie mustangiem i prezentuje si臋 moim zdaniem absolutnie niesamowicie!

To ju偶 wszystkie moje nowe konie!
Pytanie do was; Wybiera si臋 mo偶e kto艣 jutro (04.02.17) na Cavaliad臋 w Lublinie? Ja w艂a艣nie jutro zamierzam si臋 tam pojawi膰. Je艣li kto艣 jest z Lublina, lub po prostu b臋dzie jutro na Cavaliadzie i chcia艂by si臋 ze mn膮 spotka膰 to piszcie w komentarzach lub na fb na m贸j prywatny profil to jako艣 si臋 tam odnajdziemy.
pozdrawiam i 偶ycz臋 mi艂ego i udanego weekendu!
Alex

1 komentarz :

  1. 艁adne koniki i znowu pe艂no ich do trenowania. XD
    Ja zakupi艂am karusa - Bluewarrior oraz zielonego (w kt贸rym si臋 zakocha艂am chocia偶 nie by艂am do niego przekonana) - Emeraldhunter. ^^
    Wo zazdroszcz臋 ci tylu koni startowco podobnych!

    ~Amanda Mcwill

    OdpowiedzUsu艅