poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Porządki

Hej kochani ♥♥
Ostatnio naprawdę nie mam czasu na pisanie postów ☹ 
No cóż dziś udało mi się zrobić porządek w mojej szafie !!
kupiłam dwa nowiutkie czapraczki, bluzki i rękawiczki ! Sprzedałam masę niepotrzebnych gratów zalegających w czeluściach mojej szafy XD
Oto moje zakupy :

Na dziś to tyle ★★
Szkoda, że skończyły się wakacje ☹☹☹ Od jutra do szkoły :/ co wy na to ?
Pozdro :* Alexis

sobota, 29 sierpnia 2015

Shire nadciągają !!!

Tak !!! To jeszcze nieoficjalna informacja ale przeglądając pliki w folderze sso ( folder DATA ) natrafiłam na TO !!!!
 Jestem bardzo ciekawa jak mogły by wyglądać te urocze giganty ?
Na zdjęciu edit, który wygrzebałam w necie z google grafika :)
A wy też czekacie na Shire, a może na inną rasę ? Napiszcie w komentarzach :)

Ciekawostka 1 - Serwery

Hej kochani dziś na moim blogu rozpoczynam nową serię ciekawostek o SSO. Będzie się ona pojawiać mniej więcej raz w tygodniu. 
Na dziś przygotowałam informacje o serwerach sso z całego świata :)
Oto ich spis :

Szwecja
Air Star - server 1
Marshmallow Clouds- server 2
Fluffy Unicorn - server 3


Norwegia
Misty Valley
Polska
Cookie Valley - server 1
Honey Valley - server 2
Węgry
Coconut Mountain
Eastern Europe
Sunny Mountain - server 1
Pancake Mountain - server 2
Grape Mountain - server 3
Wschodnia Europa

Spring Star - server 1
Pineapple Mountain - server 2
Wielka Brytania
Cupcake Valley
Ameryka Północna

Night Star - server 1
Wind Star - server 2
Raspberry Valley - server 3
Chocolate Cupcake - server 4
Dark Star (Spanish)
Niemcy
Winter Star - server 1
Autumn Star - server 2
Chocolate Mountain - server 3
Francja
Blueberry Mountain
Diamond Island
Australia/Nowa Zelandia
Fire Star
Holandia
Misty Mountain
Spring Star
Roxy Meadow
Włochy
Banana Island
Azja
Water Star
Misty Star
Rosja
Blueberry Clouds Russia
Hiszpania
Lightning Star

To by było dziś na tyle :D Mam nadzieję, że lubicie ciekwoski o sso :)
Napiszcie o czym chcielibyście następną notkę ! 
pozdro Ana

piątek, 28 sierpnia 2015

Trzy niespodzianki !!!

Hejo !
na koncie SSO jest już 50,000 obserwatorów! Z tej okazji mają dla nas 3 niespodzianki

Konkurs
1. Polub to zdjęcie na instagramie
2. Dodaj to zdjęcie na swoje konto insta i napisz dlaczego kochasz obserwować SSO na mediach społecznościowych
3. Przed wstawieniem zdjęcia dodaj hashtag #ssofollow i upewnij się, że Twoje konto nie jest prywatne, by SSO mogli zobaczyć Twój post
10 najlepszych wygra goodie bag widoczną na zdjęciu, w której znajdziecie fajne rzeczy związane ze Star Stable! Wyniki będą podane w następną środę

Zajawka
Odnowiony Fort Pinta !!! Jest przecudny ♥♥♥♥
Kod na 100 SC !!!!
kod: MAYBELLE

Ach... to by było dziś na tyle ☺ Jutro postaram się przygotować ciekawostkę o serwerach sso z całego świata ♡♡♡
pa kochani ❥❥ wasza Alex 

czwartek, 27 sierpnia 2015

Instagram

Mój insta: ania_gozdalska

15 lvl Daimond'a, latanie i trening Moreny ✌

Hej kochani dziś miałam szalony dzień XD
Więc, wczoraj wieczorem dotrenowałam Daimond'a Nreszcie ma 15lvl !! Powiem wam, że sama się sobie dziwię ale ostatnio polubiłam trenowanie koni xD

Dziś rano wzięłam się za trenowanie Moreny :D
Ma obecnie 9 lvl ( miała 7 lvl )


Pozatym dziś wbiłam podziwianą na plaży fp :)


Potem przeglądając YT natknęłam się na bardzo fajnego buga ! Postanowiłam go wypróbować ;p 
Oto szalone skutki XD

 W szponach kombajnu XD
Możecie tu podziwiać wnętrze naszego wielkiego " przyjaciela "
 I believe I can fly !!!
 Silos Barney' a
 biegniemy w dal ...
 Ja frunę a mój koń na dole XD

Taa...
Jeżeli chcecie filmik jak zrobić tego buga, piszcie w kom to taki nagram :D
Ja spadam ;P Pordro :* Ana

środa, 26 sierpnia 2015

Aktualizacje 26.08.15

Hej dziś jest środa co = AKTUALIZACJE !!!
Dodali :

- Nowe wyposażenie dla koni
Sklep z wyposażeniem w Jorvik City Plaza przygotował masę nowego, słodkiego sprzętu.

- Trzy nowe maści Morganów pojawiły się w Jodłowym Gaju ( kosztują 790 Star Coins)

Jeszcze więcej Morganów!
-Targ koni w Forcie Pinta.

-Plażowa impreza trwa do końca sierpnia. To Twoja ostatnia szansa na spędzenie czasu z Timem !

Co myślicie ? Jak dla mnie to całkiem spoko aktualka :D Choć czuję już lekki przesyt nowymi ubraniami i maśćmi koni :/ Mam nadzieję, że niedługo pojawi się coś większego !! ( Urodzajne Chrabstwa Cz. II oraz dalsza część fabuły ! )
Ja spadam trenować Daimonda :)

wtorek, 25 sierpnia 2015

Sesja z Daimond'em ♞

Hej ❤
Dziś podczas treningu Daimond'a zainspirowałam się do krótkiej sesyjki :D
Oto jej efekty ☟☟





Wracam do treningu :)
PS: Jutro szykuje się 15 lvl ❤ ☺☻㋡

piątek, 21 sierpnia 2015

Praca nad Księgą !

Hejoo :D
Dziś nie mogę się na niczym skupić XD Trochę trenuję konia, trochę uzupełniam księgę , trochę robię reputacje XD
Cóż na pisaniu posta też się skupić nie mogę więc dziś naprawdę krótko :/

Urywki z mojej robótki :D
Spadam bo nic praktycznie nie zrobiłam,
Alexis :D

Miodek ♛

Tak wiem, że to było już dawno ale dla tych co niewiedzą. Serwer Honny Valey doczekła się własnego loga ! Oto ono !!!

Ps: nie martwcie się to nie jest jedyny dzisiejszy post :D

czwartek, 20 sierpnia 2015

Nowe maści morganów !!

Ach ... czyż nie są cudne ?!
Dodatkowo, możecie na instagramie wstawiać swoje wymarzone maści Morganów! Wystarczy, że wstawicie zdjęcie i dodacie hashtag #morgandreams
A tu macie edycje Penny Puppypie ❤❤ Ja też bym chciała umieć tak edytować Penny masz OGROMNY TALENT !!! Graty za cudowne prace  ❤

Dziś mam WIELKI zaciesz !!! Moi instruktorzy od jazdy konnej, ci co odeszli są już z powrotem !! ( Ci co czytają mojego bloga od początku wiedzą o co chodzi ☻ )
Dla tych co nie wiedzą link : KLIK✰
Przepraszam, że ostatnio takie krótkie posty ✎ :( ale obiecuję zrechabilituję się :D
Pozdro ☺㋡ wasza Ana

środa, 19 sierpnia 2015

Aktualizacje 19.08.15

Hej kochani ! ☺
Dziś środa więc były aktualizacje !!
Dodali:
- Nowe ubrania w Jorvik City Plaza,
- Góra lodowa zbliża się do Wioski zachodniego przylądka,
Powrót foczek!
- Mini zadanie u Jenny w Moorland nadal aktywne,
- Plażowa impreza trwa do końca sierpnia,
- Targ koni przygotowuje się do otwarcia w Forcie Pinta,
- Nowe nazwy klubów !
- NOWA ULEPSZONA GRAFIKA !!!!!!!!!!!!!!
Możecie włączyć dodatkowe efekty podążając według instrukcji poniżej:
- Idź do Opcji i kilknij zakładkę Grafika;
- Zmień ustawienia grafiki do najwyższej jakości;
- Wyloguj i zaloguj się ponownie; - Podziwiaj swoje konie w pełnej okazałości!


Jeśli masz jakieś problemy z nową grafiką lub masz wątpliwości, jak działa nowa opcja skontaktuj się z Centrum Pomocy przez naszą stronę internetową.

Co myślicie ?? Ja się strasznie cieszę z nowej grafiki !!!!!!!!! 
Lecę ją obczaić !! ❤❤ 

wtorek, 18 sierpnia 2015

VS i 15 lvl Księżyca !

Hejka kochani !
Dziś przychodzę do was z kolejnym "VS" tym razem będzie to porównanie dwóch gier
1. Star stable Online
2. The Saddle Club- przygody w siodle
Ja osobiście bardzo lubię obie gry lecz do SSO mam znacznie większy sentyment... Pozatym star stable jest wzbogacone o cotygodniowe aktualizacje !
A wy jak uważacie ?

Kolejna sprawa to 15 lvl Księżyca !! Dziś rano udało mi się go dotrenować ! Przy okazji pobiłam kilka osobistych rekordów :D
Ja lecę pograć trochę w The saddle club :) ;*
 

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Kod dla Star Riderów Life Time !

Jak może zauważyliście pojawiła się nowa strona na moim blogu ! Wkrótce pochłonie ona stronę " Star stable Online " Tak to jest ten mój nowy projekt. Cały czas nad nim pracuję i go udoskonalam :)
Dziś też niestety krótki pościk :( Cuż praca nad projektem pochłania mi większość czasu...  Ale wracając do tematu posta oto nowy kod dla Star riderów Life time :
                 FREEOUTFIT
daje on spodnie i kurtę ze zdjęcia :)

Ja spadam papa :*

niedziela, 16 sierpnia 2015

Pierwszy edit !

Hej kochani dziś jest bardzo przełomowy dzień. Dziś zrobiłam swój pierwszy w życiu edit :)
Wyszedł nawet nieźle XD jak na pierwszy raz !
 Tak wyglądało zdjęcie przed przeróbką ;)
Przepraszam, że dziś taki krótki pościk ale nie mam za bardzo czasu na pisanie...
Pozdrowianka ;* Alexis

sobota, 15 sierpnia 2015

Przejażdżka z Daimond'em

Hej kochani :*
Dziś wybrałam się na przejażdżkę z Daimondem. Dawno już tak sobie luźno nie jeździłam XD Ale bardzo lubię takie przejażdżki.
 Wczoraj wspominałam, że biorę się za nowy projekt na moim blogu będzie to .... albo nie to będzie niespodzianka. Pojawi się ona za około tydzień. Nie nie będzie to filmik.
A tak właściwie chętnie zrobię krótkie video zadedykowane któremuś z czytelników bloga. W komentarzu zgłaszajcie się ( wpisujcie jak nazywacie się w grze ) postaram się zrobić dla was filmiki :) :P
Pozdro Alex ;*